Pijnloze behandeling Kliniek Tandheelkunde Sneek
Interesse in een
pijnloze behandeling?

Pijnloze behandeling gebit

Pijnloze gebitsbehandelingen zijn steeds beter te realiseren door de vele innovaties en nieuwe technieken die de afgelopen jaren zijn gedaan op het gebied van tandheelkunde. Een reden van tandarts angst kan zijn dat u bang bent pijn te voelen. Deze nieuwe technieken bieden daarom vaak uitkomst voor mensen met angst voor de tandarts. Kliniek Tandheelkunde Sneek maakt voor een pijnloze behandeling gebruik van diverse soorten verdoving, afhankelijk van wat het beste bij u past.

Plaatselijke verdoving

Wanneer u wel bij bewustzijn wilt zijn tijdens de behandeling dan kunt u kiezen voor een plaatselijke verdoving. Dit is een lichte vorm van narcose die vaak gebruikt wordt bij behandelingen die pijnlijk kunnen zijn. De verdoving wordt toegediend door een prikje, die alleen het deel van de mond verdoofd waar het eventueel pijn zou kunnen doen tijdens de behandeling. Omdat patiënten verschillend kunnen reageren op de verdoving zal de tandarts voor de behandeling begint controleren of de verdoving juist is toegediend en is ingewerkt. Wanneer dit niet het geval is dan kan de dosis van de verdoving worden verhoogd. Dit garandeert voor u een pijnloze behandeling.

Pijnloze behandeling onder volledige narcose

Wanneer u angst heeft voor de tandarts en ook bang bent voor het uitvoeren van een behandeling onder plaatselijke verdoving of sedatie, dan is een behandeling onder volledige narcose de perfecte oplossing voor u. Kliniek Tandheelkunde Sneek mag zich de eerste praktijk noemen die deze behandeling aanbiedt in Noord-Nederland. Samen met opgeleide anesthesieteams wordt uw gezondheid constant gecontroleerd tijdens de behandeling. Uw ademhaling, bloedsomloop en tempratuur worden continu bewaakt. Dankzij de ondersteuning van Anesthesie Service Nederland kan uw tandarts zich volledig focussen op uw behandeling.

Ontspannen ambiance

Door te zorgen voor een ontspannen ambiance wil Kliniek Tandheelkunde Sneek voor een ultieme ontspannen ervaring zorgen. Zelfs als u  angst voor de tandarts heeft. Behalve een prettige wachtkamer, beschikken wij ook over een speciale ontspanningsruimte waar u zich in alle rust kunt voorbereiden op uw behandeling. Onze medewerkers zullen er alles aan doen om u op uw gemak te stellen en te begeleiden. Hierdoor hopen wij voor u de angst voor de tandarts te kunnen beperken.

Heeft u interesse?

Heeft u interesse voor een pijnloze behandeling? Door een persoonlijk behandelplan weten we zeker dat u de juiste behandeling krijgt en nemen we de tijd voor uw persoonlijke behoeftes. Neem vandaag nog contact met ons op. Wij helpen u graag!