Pijnloze behandeling Kliniek Tandheelkunde Sneek
Interesse in een
pijnloze behandeling?

Pijnloze behandeling gebit

Met innovatieve technieken in de tandheelkunde kunnen nagenoeg alle tandartsbehandelingen pijnloos worden uitgevoerd. Dit is ideaal als u angst heeft voor de tandarts. Voor een pijnloze behandeling maken we gebruik van diverse types verdoving, afhankelijk van uw wensen.

Plaatselijke verdoving

Wanneer de tandarts weet dat de behandeling mogelijk pijnlijk kan zijn, kan een plaatselijke verdoving of sedatie worden toegediend. Een sedatie is een lichte vorm van narcose. Tijdens deze behandeling bent u wel bij bewustzijn, maar kunt u zich ontspannen en heeft u geen last van pijn tijdens de behandeling. Een plaatselijke verdoving wordt uitgevoerd door middel van een klein prikje dat alleen een bepaalde plek in uw gebit verdooft die voor de behandeling noodzakelijk is zodat u een pijnloze behandeling ondergaat. Na het prikje controleert de tandarts eerst het effect van de verdoving voordat wordt gestart met de behandeling. Ieder reageert anders op de verdoving en het is altijd mogelijk om een beetje extra te verdoven.

Pijnloze behandeling onder volledige narcose

Als u angst heeft voor de tandarts en zelfs bang bent voor het uitvoeren van een behandeling onder plaatselijke verdoving of sedatie, dan is een behandeling onder volledige narcose de perfecte oplossing voor u. Een behandeling onder volledige narcose zorgt ervoor dat u niets van de behandeling merkt. Een behandeling onder volledige narcose is namelijk volledig pijnloos. In Noord-Nederland is Kliniek Tandheelkunde Sneek de eerste tandarts die een behandeling onder volledige narcose uitvoert in de eigen Kliniek. De behandeling wordt uitgevoerd in samenwerking met het goed opgeleide en ervaren anesthesieteam van Anesthesie Service Nederland. Dit team controleert en bewaakt tijdens de behandeling uw ademhaling, bloedsomloop en temperatuur. Hierdoor kan de tandarts zich volledig focussen op uw behandeling.

Ontspannen ambiance

Angst voor de tandarts is niet prettig. Kliniek Tandheelkunde Sneek zorgt voor een ontspannen ambiance waar u zich volledig op uw gemak voelt. U kunt bij ons terecht in de speciale ontspanningsruimte om u volledig tot rust te laten komen voor de behandeling. Onze patiëntvriendelijke medewerkers stellen u volledig op uw gemak om de angst te beperken.

Heeft u interesse?

Bent u geïnteresseerd in het ondergaan van een pijnloze behandeling? Wij zorgen ervoor dat u de juiste behandeling krijgt en wij nemen de tijd voor u. Neem vandaag nog contact met ons op. Wij helpen u graag!