Pijnloze behandeling Kliniek Tandheelkunde Sneek
Interesse in een
pijnloze behandeling?

Pijnloze behandeling gebit

Dankzij verscheidene innovatieve technieken in de tandheelkunde kunnen nagenoeg alle tandartsbehandelingen pijnloos worden uitgevoerd. Dit is ideaal als u angst heeft voor de tandarts. Voor een pijnloze behandeling maken we gebruik van diverse types verdoving, afhankelijk van uw wensen.

Plaatselijke verdoving

U kunt voor een plaatselijke verdoving of sedatie kiezen wanneer de tandarts weet dat een behandeling mogelijk pijnlijk kan zijn. Een sedatie is een lichte vorm van narcose, waarbij u wel bij bewustzijn bent maar u zich wel kunt ontspannen en geen pijn voelt tijdens de behandeling. Een plaatselijke verdoving wordt uitgevoerd door middel van een klein prikje dat alleen een bepaalde plek in uw gebit verdooft die voor de behandeling noodzakelijk is. Hierdoor is het zeker dat u een pijnloze behandeling ondergaat. Voordat de behandeling gestart wordt controleert de tandarts na de prik eerst het effect van de verdoving, omdat patiënten verschillend kunnen reageren op de verdoving. Mocht het nodig zijn dan zal de dosis verdoving worden aangepast.

Pijnloze behandeling onder volledige narcose

Wanneer u angst heeft voor de tandarts en ook bang bent voor het uitvoeren van een behandeling onder plaatselijke verdoving of sedatie, dan is een behandeling onder volledige narcose de perfecte oplossing voor u. Een behandeling onder volledige narcose zorgt ervoor dat u niets van de behandeling merkt en is volledig pijnloos. Kliniek Tandheelkunde Sneek is de eerste tandarts in Noord-Nederland die een behandeling onder volledige narcose uitvoert in de eigen Kliniek. Samen met het goed opgeleide en ervaren anesthesieteam van Anesthesie Service Nederland wordt de behandeling uitgevoerd. Tijdens de behandeling controleert en bewaakt dit team uw ademhaling, bloedsomloop en temperatuur. Hierdoor kan de tandarts zich volledig focussen op uw behandeling.

Ontspannen ambiance

Angst voor de tandarts is niet prettig. Kliniek Tandheelkunde Sneek zorgt voor een ontspannen ambiance waar u zich volledig op uw gemak voelt. In onze speciale ontspanningsruimte kunt u volledig tot rust komen voordat de behandeling start. Ook stellen onze patiëntvriendelijke medewerkers u volledig op uw gemak zodat we uw angst kunnen beperken.

Heeft u interesse?

Bent u geïnteresseerd in het ondergaan van een pijnloze behandeling? Wij zorgen ervoor dat u de juiste behandeling krijgt en wij nemen de tijd voor u. Neem vandaag nog contact met ons op. Wij helpen u graag!