Pijnloze behandeling Kliniek Tandheelkunde Sneek
Interesse in een
pijnloze behandeling?

Pijnloze behandeling gebit

Pijnloze gebitsbehandelingen zijn steeds beter te realiseren door de vele innovaties en nieuwe technieken die de afgelopen jaren zijn gedaan op het gebied van tandheelkunde.Voor veel mensen is pijn een belangrijke reden om angstig te zijn voor de tandarts. Deze nieuwe technieken bieden daarom vaak uitkomst voor mensen die hevige angst ervaren voor een tandartsbehandeling. Kliniek Tandheelkunde Sneek maakt voor een pijnloze behandeling gebruik van diverse soorten verdoving, afhankelijk van wat het beste bij u past.

Plaatselijke verdoving

Vindt u het ondanks de angst wel prettig om bij bewustzijn te blijven tijdens de behandeling? Dan werkt Kliniek Tandheelkunde Sneek met verschillende plaatselijke verdovingen. Dit is vergelijkbaar met een lichte vorm van narcose, die wordt toegediend met een prikje. Dit prikje zorgt voor de verdoving van alleen het gedeelte van uw mond waar eventueel pijn gevoeld zou kunnen worden tijdens de behandeling. Omdat patiënten verschillend kunnen reageren op de verdoving zal de tandarts voor de behandeling begint controleren of de verdoving juist is toegediend en is ingewerkt. Wanneer dit niet het geval is dan kan de dosis van de verdoving worden verhoogd. Dit garandeert voor u een pijnloze behandeling.

Pijnloze behandeling onder volledige narcose

Voor patiënten die liever niet bij bewustzijn zijn tijdens een behandeling, bijvoorbeeld door een extreme vorm van angst, biedt Kliniek Tandheelkunde Sneek een revolutionaire oplossing. Als eerste kliniek in Noord-Nederland bieden wij een behandeling onder volledige narcose. Hierbij wordt u in slaap gebracht zodat u niets merkt van de behandeling. Na afloop ontwaakt u weer onder begeleiding van één van de medewerkers van ons anesthesieteam. U bent op deze manier verzekerd van een volledig pijnloze behandeling. Tijdens de behandeling controleert het anesthesieteam de ademhaling, bloedsomloop en temperatuur. Hierdoor kan de tandarts zich volledig focussen op de behandeling.

Ontspannen ambiance

Voorafgaand aan de behandeling kunt u plaatsnemen in onze wachtkamer. Hier proberen wij te zorgen voor een ontspannen ambiance, zodat u zich zonder zorgen kunt voorbereiden op de behandeling. Behalve een prettige wachtkamer, beschikken wij ook over een speciale ontspanningsruimte waar u zich in alle rust kunt voorbereiden op de behandeling. Heeft u nog vragen? Dan zullen onze medewerkers er alles aan doen om uw vragen te beantwoorden en u op uw gemak te stellen zodat u in alle rust aan de behandeling kunt beginnen.

Heeft u interesse?

Heeft u interesse voor een pijnloze behandeling? Door een persoonlijk behandelplan weten we zeker dat u de juiste behandeling krijgt en nemen we de tijd voor uw persoonlijke behoeftes. Neem vandaag nog contact met ons op. Wij helpen u graag!