Klachtenafhandeling

Klachtenafhandeling

Al onze mondzorgverleners doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Desondanks kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent. Wij stellen het zeer op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele klachten over de behandeling of over de manier waarop u benaderd bent. U kunt hiervoor gebruik maken van ons klachtenformulier onderaan deze pagina (of verkrijgbaar aan de balie). Hiermee kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Ons doel is iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.

Praat met uw behandelaar

Mocht u een klacht hebben, dan adviseren wij u hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk of met de praktijkcoördinator. De praktijkcoördinator is tevens de klachtenfunctionaris van de praktijk. U kunt aangeven waar u niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen. Lees hier onder meer over de klachtenfunctionaris.

Klachtenfunctionaris

De klachtenfunctionaris kan een onafhankelijk deskundige om advies vragen. Een onafhankelijk deskundige is een adviseur die ervaring heeft met klachtbehandeling en met de verschillende tandheelkundige differentiaties.

Centrale Klachtencommissie

De klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie neemt de rol van bemiddelaar op zich en probeert samen met de betrokkene(n) het probleem op te lossen. Deze onafhankelijke procesbegeleider zet zich in om snel tot een effectieve afhandeling van een klacht te komen. U heeft recht op een uitspraak over uw klacht binnen een termijn van zes weken. Een klacht indienen kan via het klachtenformulier.

Indien de bemiddeling door de klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie succesvol is en de betrokkenen een oplossing voor het probleem hebben gevonden, zal de klachtenfunctionaris deze uitkomst schriftelijk vastleggen en aan partijen toezenden.

Meer informatie

  • Geschillencommissie

    Bent u ontevreden over het resultaat dat de Centrale Klachtencommissie boekt? Dan kunt u zich wenden tot de Geschilleninstantie Mondzorg. Vanaf dat moment wordt niet meer gesproken over een klacht, maar over een geschil. De tandartspraktijk en de medewerkers zijn aangesloten bij de Stichting Geschilleninstantie Mondzorg. De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg is een gezamenlijk initiatief van de beroepsorganisaties (KNMT, ANT, ONT en NVM). De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg neemt de klacht in behandeling en doet een bindende uitspraak.

  • Klachtenformulier
    Geslacht:*
    Op welke tandarts/medewerker heeft uw klacht betrekking:*
    De klacht betreft:
    Omschrijving van de klacht:*
    Wat verwacht u van ons?:*
    Ruimte voor overige opmerkingen:*
    Hierbij geef ik toestemming dat de klachtenfunctionaris, indien nodig, de voor deze klacht relevante informatie van mijn patiëntendossier in mag zien:
     
24 september 2023

Vriendelijke, grondige en zorgvuldige behandeling

Ik ben vriendelijk ontvangen en heb volgens mij een grondige en zorgvuldige behandeling gehad.

24 september 2023

geweldig

geweldig

23 september 2023

Irene is een geweldige mondhygiënist!

Irene is een buitengewoon bekwame en vriendelijke mondhygiëniste. Haar professionele aanpak en z...

Lees meer
21 september 2023

Prima

Behandeling mondhygieniste duidelijk, vakkundig en vriendelijk. Idem controle tandarts.

20 september 2023

zeer vakbekwaam

Al jaren onze tandarts voor ons hele gezin.

20 september 2023

Professioneel en goed.

Zowel de tandarts en mond hygiëniste zijn erg goed. Ik maak altijd een dubbele afspraak en dat s...

Lees meer
18 september 2023

Het was een prima behandeling.

Prima geholpen.

17 september 2023

Vakbekwaam

Professioneel personeel ben erg tevreden

17 september 2023

Altijd vriendelijk

De tandarts is altijd erg vriendelijk en hij houdt rekening met je angst.

16 september 2023

Prettig, vriendelijk en duidelijk

Ik werd vriendelijk en op tijd ontvangen, Tandarts Ben vertelde precies wat hij gi g doen en vroe...

Lees meer
16 september 2023

Vriendelijke mensen en er wordt goed uitgelegd wat er gebeurt.

Zie boven

15 september 2023

vriendelijk, maar zeer bekwaam en professioneel.

ter info: de laatste persoon die mij behandeld heeft was dhr. Ben Post

15 september 2023

zeer goed

er wordt goed rekening gehouden met de patient

15 september 2023

Prima uitleg en geduldig voorkomen met persoonlijke aandacht.

Positief ondanks nervositeit.

15 september 2023

Zeer prettige en geduldige behandeling

Dit was m'n eerste keer bij jullie, maar ik werd goed op de hoogte gehouden wat men ging doen en ...

Lees meer
14 september 2023

8

Ja

14 september 2023

Top!

Ervaren tandarts, die goed omgaat met angsten

14 september 2023

Prima praktijk met ervaren en aardige tandartsen.

Vriendelijke tandartsen die je op je gemak stellen. En vriendelijke meiden bij de receptie.

14 september 2023

Kundig, vriendelijk en veel geduld.

Veel geduld ivm mijn kokhals neigingen.

14 september 2023

Goed

Duidelijke en vriendelijke uitleg van de behandeling

13 september 2023

Altijd correct

ontvangst goed en behandeling

12 september 2023

Uitstekend

Uitstekend service Vriendelijk personeel Duidelijk uitleg En zeer kundig personeel