Ontspannen Ambiance Kliniek Tandheelkunde Sneek
Wij bieden uitkomst tegen
angst voor de tandarts

Ontspannen ambiance

Als u bang voor de tandarts bent, stellen we u graag op uw gemak in onze ontspannen ambiance in de behandelkamers. Angst voor de tandarts wordt vaak veroorzaakt door nare tandarts ervaringen in het verleden, angst voor pijn of de angst om de controle te verliezen. In een ontspannen ambiance kunnen wij u geruststellen voor u de tandartsbehandeling ondergaat.

In een ontspannen ambiance voorbereiden op de behandeling

Om u volledig voor te bereiden op de behandeling kunt u plaatsnemen in onze comfortabele wachtkamer of in de speciale ontspanningsruimte. Er zijn verschillende oorzaken van angst en wat de oorzaak ook is, Kliniek Tandheelkunde Sneek begeleidt u om de stap naar de tandarts weer te nemen. Wij gebruiken een speciale manier van werken om ervoor te zorgen dat de drempel om een bezoek aan onze Kliniek te brengen vermindert of zelfs helemaal weg genomen wordt. Ondanks de ontspannen ambiance van Kliniek Tandheelkunde Sneek, kijken sommige mensen op tegen bepaalde behandelingen een behandeling onder volledige narcose biedt dan uitkomst.

Behandeling onder volledige narcose

Kliniek Tandheelkunde Sneek heeft als eerste kliniek in Noord-Nederland de mogelijkheid om een behandeling onder volledige narcose uit te voeren. De behandeling onder volledige narcose wordt uitgevoerd in samenwerking met het anesthesieteam van Anesthesie Service Nederland. Deze BIG-geregistreerde anesthesiologen en anesthesieassistenten zijn zeer goed opgeleid en hebben ruime ervaring. Het anesthesieteam houdt tijdens de behandeling uw gezondheid in de gaten door het meten van uw ademhaling, bloedsomloop en lichaamstemperatuur. Hierdoor kan de tandheelkundige zich volledig focussen op de behandeling. Op deze manier merkt u niets van de behandeling en kunt u na de tijd rustig bijkomen in onze uitslaapkamer.

Afspraak maken?

Doordat Kliniek Tandheelkunde Sneek innovatieve technieken toepast, wordt vrijwel elke gebitsbehandeling pijnloos uitgevoerd. Wij bieden een ontspannen omgeving aan waardoor elke patiënt zich op zijn gemak kan voelen. Neem vandaag nog contact  met ons op voor het maken van een afspraak. Wij helpen u graag!