Ontspannen Ambiance Kliniek Tandheelkunde Sneek
Wij bieden uitkomst tegen
angst voor de tandarts

Ontspannen ambiance

Een ontspannen ambiance helpt om u op uw gemak te voelen, zelfs wanneer u last heeft van angst voor een tandartsbehandeling. De wachtkamer is een plek waar u zich rustig kunt voorbereiden op uw behandeling of controle. Medewerkers van Tandheelkunde Sneek stellen u vanaf het eerste moment gerust. Wij zorgen dat u zich op uw gemak voelt voor u de tandartsbehandeling ondergaat.

In een ontspannen ambiance voorbereiden op de behandeling

Voorbereiden op uw behandeling kunt u doen door plaats te nemen in onze behaaglijke wachtkamer, maar u kunt ook gebruik maken van onze speciale ontspanningsruimte. Dit kan prettig zijn wanneer u enorm gespannen bent voor uw tandartsbezoek. De angst of spanning kan vele oorzaken hebben, maar Kliniek Tandheelkunde Sneek helpt u graag om deze te verminderen. Onze unieke manier van werken maakt de stap om toch naar de tandarts te gaan kleiner. Door voor u een speciaal en persoonlijk behandelplan op te stellen hopen we de drempel volledig weg te kunnen nemen. Wanneer u echter nog steeds spanning of angst voelt voor de behandeling is een behandeling onder volledige narcose een uitkomst voor u.

Behandeling onder volledige narcose

Bij een behandeling onder volledige narcose merkt u niets van uw behandeling en voelt u ook geen pijn. Kliniek Tandheelkunde Sneek werkt met een narcosemiddel wat voorkomt dat u zich na afloop misselijk voelt. Daarentegen is het mogelijk dat u zich kort na het ontwaken nog slaperig voelt of af en toe wegdommelt. Tijdens de behandeling wordt u continu gemonitord door ervaren anesthesiologen en anesthesieassistenten. Zij controleren uw narcose om te zorgen dat de behandeling vlekkeloos verloopt. Uw tandarts kan zich hierdoor volledig focussen op uw behandeling waardoor deze vlot en zonder complicaties verloopt. Na afloop slaapt u rustig uit in onze uitslaapkamer. Houdt er rekening mee dat iemand u naar huis moet begeleiden na afloop van een behandeling onder volledige narcose.

Afspraak maken?

Kliniek Tandheelkunde Sneek past nieuwe technieken toe, waardoor vrijwel elke gebitsbehandeling pijnloos uitgevoerd kan worden. Wij bieden een ontspannen omgeving aan waardoor elke patiënt zich op zijn gemak kan voelen. Neem vandaag nog contact op voor meer informatie of voor het maken van een afspraak. Wij helpen u graag!