Ontspannen Ambiance Kliniek Tandheelkunde Sneek
Wij bieden uitkomst tegen
angst voor de tandarts

Ontspannen ambiance

Een ontspannen ambiance helpt om u op uw gemak te voelen, zelfs wanneer u last heeft van angst voor een tandartsbehandeling. De wachtkamer is de eerste plek waar u binnenkomt, en we hebben van deze ruimte een plek gemaakt waar u zich rustig kunt voorbereiden op uw behandeling of controle. Onze medewerkers stellen u vanaf het eerste moment gerust en zorgen dat u zich op uw gemak voelt voor u de tandartsbehandeling ondergaat.

In een ontspannen ambiance voorbereiden op de behandeling

Voorbereiden op uw behandeling kunt u doen door plaats te nemen in onze comfortabele wachtkamer, maar u kunt ook gebruik maken van onze speciale ontspanningsruimte. Dit kan prettig zijn wanneer u erg gespannen bent voor uw tandartsbezoek. De angst of spanning kan vele oorzaken hebben, maar Kliniek Tandheelkunde Sneek helpt u graag om dit te verminderen. Onze unieke manier van werken maakt het makkelijker om de stap te nemen toch naar de tandarts te gaan. Door voor u een speciaal en persoonlijk behandelplan op te stellen hopen we de drempel helemaal weg te kunnen nemen. Wanneer u nog steeds spanning of angst voelt voor de behandeling na de voorgaande maatregelen, dan is een behandeling onder volledige narcose een mogelijkheid voor u.

Behandeling onder volledige narcose

Bij een behandeling onder volledige narcose merkt u niets van uw behandeling en voelt u ook geen pijn. Kliniek Tandheelkunde Sneek werkt met een narcosemiddel wat voorkomt dat u zich na afloop misselijk voelt. De enige bijwerking kan zijn dat u zich kort na het ontwaken nog slaperig voelt of af en toe wegdommelt. Tijdens de behandeling wordt u continu gemonitord door ervaren anesthesiologen en anesthesieassistenten. Zij controleren uw ademhaling, tempratuur en bloedsomloop om te zorgen dat de behandeling vlekkeloos verloopt. Uw tandarts kan zich hierdoor volledig focussen op uw behandeling zodat deze vlot en zonder complicaties verloopt. Na afloop slaapt u rustig uit in onze uitslaapkamer. Houdt er rekening mee dat iemand u naar huis moet begeleiden na afloop van een behandeling onder volledige narcose.

Afspraak maken?

Kliniek Tandheelkunde Sneek past innovatieve technieken toe, waardoor vrijwel elke gebitsbehandeling pijnloos uitgevoerd kan worden. Wij bieden een ontspannen omgeving aan waardoor elke patiënt zich op zijn gemak kan voelen. Neem vandaag nog contact op voor meer informatie of voor het maken van een afspraak. Wij helpen u graag!