Ontspannen Ambiance Kliniek Tandheelkunde Sneek
Wij bieden uitkomst tegen
angst voor de tandarts

Ontspannen ambiance

Wij stellen u graag op uw gemak in onze behandelkamers wanneer u last heeft van angst voor een tandartsbehandeling. In deze behandelkamers heerst een ontspannen ambiance. Angst voor de tandarts wordt vaak veroorzaakt door nare tandarts ervaringen in het verleden, angst voor pijn of de angst om de controle te verliezen. In een ontspannen ambiance kunnen wij u geruststellen voor u de tandartsbehandeling ondergaat.

In een ontspannen ambiance voorbereiden op de behandeling

Om u volledig voor te bereiden op de behandeling kunt u plaatsnemen in onze comfortabele wachtkamer of in de speciale ontspanningsruimte. Angst kan door verschillende factoren veroorzaakt worden, maar wat de oorzaak ook is, Kliniek Tandheelkunde Sneek biedt u de begeleiding zodat u de stap naar de tandarts weer durft te zetten. Dankzij onze speciale manier van werken verlagen wij de drempel om een bezoek aan de Kliniek te brengen of kunnen we deze zelfs helemaal weg nemen. Kijkt u, ondanks de ontspannend ambiance bij ons in de Kliniek, nog steeds op tegen een tandartsbezoek? Dan biedt een behandeling onder volledige narcose een uitkomst.

Behandeling onder volledige narcose

Kliniek Tandheelkunde Sneek biedt als eerste kliniek in Noord-Nederland de mogelijkheid om een behandeling onder volledige narcose uit te voeren. De behandeling wordt uitgevoerd in samenwerking met het anesthesieteam van Anesthesie Service Nederland. Deze BIG-geregistreerde anesthesiologen en anesthesieassistenten zijn zeer goed opgeleid en hebben ruime ervaring. Het anesthesieteam houdt tijdens de behandeling uw gezondheid nauwlettend in de gaten door het meten van uw ademhaling, bloedsomloop en lichaamstemperatuur. Hierdoor kan de tandheelkundige zich volledig focussen op de behandeling. U zult niets merken van de behandeling en na afloop kunt u rustig bijkomen in onze uitslaapkamer.

Afspraak maken?

Kliniek Tandheelkunde Sneek past innovatieve technieken toe, waardoor vrijwel elke gebitsbehandeling pijnloos uitgevoerd kan worden. Wij bieden een ontspannen omgeving aan waardoor elke patiënt zich op zijn gemak kan voelen. Neem vandaag nog contact met ons op voor het maken van een afspraak. Wij helpen u graag!