Mondhygieniste Kliniek Tandheelkunde Sneek
Schrijf u in

De mondhygiënist

Onze mondhygiënist richt zich op preventie en specifieke mondverzorging om tandbederf en tandvleesaandoeningen, zoals een tandvlees ontsteking, tevoorkomen. Want goede mondzorg bestaat niet alleen maar uit frequent poetsenOnze mondhygiënist zorgt met de periodieke, professionele gebitsreiniging voor uw gebit. Met deze gebitsreiniging laten we uw gebit weer  stralen. Als uw gebit snel tandsteen produceert, verwijdert de mondhygiënist dit zodat er geen gaatjes kunnen ontstaan.

Wat doet de mondhygiënist?

Onze mondhygiënist richt zich op preventie en mondverzorging, om zo tandbederf en tandvleesaandoeningen te voorkomen én, indien nodig, te bestrijden. Ook geeft de mondhygiënist advies en voorlichting over het voorkomen van gaatjes, tandvleesaandoeningen en voedingsgewoonten voor een gezond gebit.

Periodieke gebitsreiniging door onze mondhygiënist

Kliniek Tandheelkunde Sneek adviseert periodieke professionele gebitsreiniging door onze mondhygiënist, ondanks dat u uw gebit thuis goed verzorgt. Een professionele gebitsreiniging is namelijk een onmisbare aanvulling op uw mondzorg thuis, het houdt de conditie van uw gebit op peil. Bij Kliniek Tandheelkunde Sneek staat het belang van een mooi en gezond gebit hoog in het vaandel!

Gediplomeerde mondhygiënist

De gediplomeerde mondhygiënist van Kliniek Tandheelkunde Sneek voert niet alleen preventieve behandelingen uit, maar behandelt ook beginnende tandvleesaandoeningen, zoals parodontitis. Bij ons krijgt uw gebit de zorg die het verdient, uw lach is namelijk het visitekaartje van uw gezicht!

Zonder doorverwijzing naar de mondhygiënist

Voor het maken van een afspraak met onze mondhygiënist heeft u geen verwijzing nodig, iedere patiënt kan zelf een afspraak maken. Ook kan de tandarts, na een periodieke controle of aan de hand van de gebitsanalyse, adviseren een afspraak met de mondhygiënist te maken.

Maak een afspraak met de mondhygiënist

Met onze kennis, ervaring en preventieve werkwijze krijgt uw gebit de juiste aandacht. Wilt u een afspraak maken bij onze mondhygiënist? Neem vandaag nog contact op met Kliniek Tandheelkunde Sneek om een afspraak in te plannen met één van onze mondhygiënisten. Wij zijn dé tandartspraktijk in Friesland.