Hervatting reguliere behandelingen Kliniek Tandheelkunde Sneek

Kliniek Tandheelkunde Sneek is weer gestart met de reguliere behandelingen. Wij zijn blij dat we u weer mogen begroeten, want Kliniek Tandheelkunde Sneek vindt het erg belangrijk dat wij de reguliere zorg voor uw gebit weer kunnen oppakken, met inachtneming van ieders gezondheid. Nu de reguliere behandelingen starten hebben we wel wat nieuwe spelregels.

Onze tandheelkundige hygiëne richtlijnen zijn zó streng dat we veilig kunnen behandelen:

• Kliniek Tandheelkunde Sneek is ISO-gecertificeerd en er wordt gewerkt volgens zorgvuldige protocollen
  • Naast mondkapjes dragen we brillen en schermen over het gezicht om besmettingsrisico’s tot het minimum te beperken
  • Voordat wij beginnen zullen we u vragen te spoelen met een desinfecterend mondspoelmiddel
  • Wij nemen in onze planning extra tijd om de behandelkamers tussendoor te reinigen
  • En ten slotte stellen we u een aantal vragen om er samen zeker van te zijn dat we u veilig kunnen behandelen

Stel uw afspraak uit als u:

• Of uw gezinsleden of huisgenoten één of meerdere van de volgende symptomen hebben: verkoudheidsklachten (zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn), hoesten, verhoging of koorts (meer dan 38⁰C) kortademigheid of reuk- en/of smaakverlies van uzelf, gezinsleden en/of huisgenoten of een bewezen COVID-19 die nog niet ten minste 2 weken klachtenvrij is

• Woont of werkt in een verpleeghuis of instelling voor mensen met een verstandelijke beperking waar de afgelopen 14 dagen een bewezen COVID-19 is geweest.

Als u met ons de volgende regels hanteert bent u van harte welkom:

• U bent gezond en uw mede gezinsleden of huisgenoten ook
  • U heeft geen symptomen en/of bewezen corona, ook niet in de afgelopen twee weken gehad
  • Kom op tijd, dat is niet te vroeg en zeker niet te laat
  • Kom alleen, als dit niet mogelijk is, maximaal één ouder/begeleider, als begeleider wacht u in de wachtkamer
  • Poets thuis uw tanden
  • Houd 1,5 meter afstand
  • Wij geven geen handen bij binnenkomst

Omdat handhygiëne bij deze virusuitbraak een belangrijke bron van besmetting blijkt te zijn, zullen wij u bij het betreden van de praktijk vragen uw handen te desinfecteren met handalcohol, deze pomp vindt u naast onze balie. We verzoeken u daarna uw gezicht en zaken zoals mobiele telefoons niet meer aan te raken. Het gebruik van een mobiele telefoon is dus tijdelijk niet toegestaan bij Kliniek Tandheelkunde Sneek. Helaas is het daarnaast op dit moment alleen mogelijk om in uiterste noodzaak gebruik te maken van de openbare sanitaire voorzieningen bij ons in de praktijk. Wij vragen aan u als patiënt om de regels te hanteren. Zo zijn wij er klaar voor om de reguliere behandelingen te hervatten.

Wij nemen onze verantwoordelijkheid en volgen minimaal alle voorschriften van het RIVM.

In deze uitzonderlijke tijd danken wij u bij voorbaat voor uw begrip.

Drs. Frank Post - Tandarts - Implantoloog

Kliniek Tandheelkunde Sneek, Simmerdyk 14B 8601 ZP Sneek 0515-430840 / info@tandartssneek.nl